Voorzitter

De voorzitter is het gezicht van AISU naar buiten toe en is de ‘leider’. Dit houdt in dat hij/zij de vergaderingen voorzit, de agenda voor deze vergaderingen maakt, knopen doorhakt, samenwerkingsverbanden aangaat en functioneert als het gezicht van AISU.

AISU’s voorzitter:
Nicola Costantin

Secretaris/ Vice-Chair

De secretaris houdt zich bezig met de interne en externe communicatie van AISU. Dit houd in dat hij/zij de communicatie met nieuwe geïnteresseerden en de leden van de groep onderhoudt, de ledenlijst up-to-date houdt en de agenda van vergaderingen en de notulen verzorgt. Daarnaast functioneert de secretaris bij AISU ook als Vice-Chair. Op de momenten dat de voorzitter afwezig is, zal de secretaris deze rol op zich nemen.

AISU’s secretaris:
Eva Liberti

Penningmeester

De penningmeester beheert de financiën van AISU. Hij/zij houdt zich bezig met het opstellen van een begroting, doorvoeren van (declaratie) transacties en heeft de eindverantwoordelijkheid over uitgaven en inkomsten van AISU.

AISU’s Penningmeester:
Shifra Kadir

PR- Officer

De PR- Officer houdt zich bezig met de Public Relations. Dit houdt in dat hij/zij er voor zorgt dat de activiteiten van AISU gepromoot worden, de website up to date is en dat de nieuwsbrief verstuurd wordt. Binnen AISU heeft elke commissie een PR-lid, die zich bezig houdt met de promotie van de activiteiten van die specifieke commissie, de PR- Officer coördineert dit.

AISU’s PR- Officers:

Annie Dinh